مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 19:222022-05-16پزشكي

کاهش بستری های کرونایی در زنجان


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان با بیان اینکه روز گذشته مورد بستری کرونایی در استان ثبت نشد، گفت: در زمان حاضر 29 بیمار مبتلا به کووید- 19 در بیمارستان های این استان بستری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر مشهود تقیلو روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه روز گذشته مورد فوتی ناشی از کرونا نیز در این استان ثبت نشده است، افزود: بر این اساس در مجموع شمار فوتی های ناشی از این بیماری در عدد یک هزارو 913 نفر ثابت باقی مانده است.

وی اضافه کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون آمار مبتلایان مثبت کرونای سرپایی بر اساس یافته های آزمایشگاهی در این استان به 158 هزارو 774 نفر رسیده است که پنج مورد آن مربوط به روز گذشته است.

این مسوول تاکید کرد: هم استانی ها باید توجه داشته باشند که رنگ بندی کرونایی استان ها متغیر است، هرگونه عادی انگاری و بی توجهی نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی می تواند وضعیت نامطلوبی را رقم بزند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در این استان تاکنون مجموع مبتلایان به این بیماری تمامی موارد مثبت بر اساس یافته های آزمایشگاهی 173 هزارو 126 نفر رسیده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: طبق گزارش های اعلام شده تاکنون موارد مثبت بستری نیز بر اساس یافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش بستری های کرونایی در زنجان

کاهش بستری های کرونایی در زنجان