مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 19:122022-05-16اقتصادي

تکذیب شایعه مرغ های مشکل دار در کهگیلویه و بویراحمد


رییس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد وجود مرغ های مشکل دار را در بازار این استان از اساس شایعه و غیرواقعی خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، امروز در فضای مجازی شایعه ای دست به دست شد که یک محموله گوشت مرغ بدون تاریخ مصرف وارد بازار کهگیلویه و بویراحمد شد که همه متولیان امر بدون استثنا این موضوع را تکذیب کردند.

سید علی معتمدی پور با رد این شایعه گفت: هیچ محموله گوشت مرغ بدون تایید دامپزشکی مبدا و مقصد وارد هیچ استانی نمی شود و مردم نباید به این شایعات توجه کنند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سلامت مردم خط قرمز ما و همه متولیان است، افزود: در همه کشتارگاه های ما ناظر دامپزشکی و جهاد کشاورزی حضور دارند و بعد از آن نیز گوشت مرغ توسط کاسبان امین توزیع می شود و اعتماد و اطمینان کافی در این زمینه وحود دارد.

معتمدی پور ادامه داد: به محض شنیدن این شایعه بلافاصله موضوع را پیگیری کردم و به مردم اطمینان می دهم که تاکنون هیچ گزارشی در این زمینه نداشتیم و چنانچه موردی مشاهده کنیم بدون اغماض برخورد خواهیم کرد.

وی توضیح داد: مرغ های تولید این استان در کشتارگاه ها با برچسب مشخص و با نظارت کامل تاریخ تولید می خورند و مرغی از دیگر استان ها وارد نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب شایعه مرغ های مشکل دار در کهگیلویه و بویراحمد

تکذیب شایعه مرغ های مشکل دار در کهگیلویه و بویراحمد