مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 19:022022-05-16سياسي

مطیعی: مصلا های استان سمنان وضع مطلوبی ندارند


نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: مصلا های استان سمنان وضع مطلوبی ندارند و روند ساخت آن ها فرسایشی شده است که توجه دولت را می طلبد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان عصر امروز در دیدار با سیدصولت مرتضوی، معاون اجرایی رییس جمهور اظهار کرد: اصلاح نظام پرداخت یارانه ها اقدام مهم دولت است که همراهی همه دستگاه ها، قوا و آحاد جامعه را می طلبد.

وی تصریح کرد: ممکن است برای بخشی از جامعه سؤال، نگرانی یا ابهامی در خصوص این طرح ایجاد شده باشد که لازم است مسؤولان همه ابعاد این طرح را تبیین کنند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بیان کرد: در عین حال، مردم انتظار دارند افزایش قیمت ها با یارانه های پرداختی تناسب داشته باشد و هزینه بیشتری را متحمل نشوند؛ لازم است نظارت ها بر توزیع، قیمت گذاری و عرضه کالاها تشدید شده و نگرانی های مردم برطرف شود.

مطیعی گفت: سفر رییس جمهوری به استان سمنان برکات زیادی داشت و یکی از موضوعات مهم سفر که همواره دغدغه مردم استان بوده، آب است.

وی بیان کرد: متأسفانه در سفر، اشکالاتی در بررسی این موضوع به وجود آمد و اخیراً برخی اظهارات نیز نگرانی ها را بیشتر کرد؛ از یک مقام دولت در یک استان انتظار نمی رود با اظهارات خود در خصوص طرحی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطیعی: مصلا های استان سمنان وضع مطلوبی ندارند

مطیعی: مصلا های استان سمنان وضع مطلوبی ندارند