مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 18:572022-05-16اقتصادي

ترخیص فوری 2900 تن مرغ وارداتی از بندر شهید رجایی


معاون اقتصادی استانداری هرمزگان با بیان اینکه محموله بزرگ مرغ در گمرک شهید رجایی در آستانه متروکه شدن قرار داشت، گفت: این محموله شامل 800 کانتینر و 2900 تن مرغ وارداتی بود.

- ، علی فیروزی در رابطه با تامین کالاهای اساسی از جمله تامین مرغ مصرفی اظهار داشت: تنظیم بازار و تامین کالاهای مورد نیاز و اساسی در دستور کار مدیران و دستگاه های ذیربط قرار دارد و بازار استان به صورت مداوم رصد می شود.

وی افزود: اگر در زمانی شاهد کمبود یکی از اقلام اساسی باشیم به سرعت تلاش خواهیم کرد میزان کالای مورد نیاز برای رفع مشکل بازار را تامین کنیم.

معاون امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: یکی دیگر از اقدامات مهم در راستای تامین نیاز بازار و البته ذخیره اقلام اساسی، رصد گمرکات و توجه به ترخیص فوری کالاهای اساسی است تا هم استان و هم کشور با مشکلی در این زمینه روبرو نشود.

وی تصریح کرد: در همین زمینه با آگاهی از یک محموله بزرگ مرغ که در گمرک شهید رجایی در آستانه متروکه شدن قرار گرفته و در آستانه قرار گرفتن در لیست اموال تملیکی بود این امر سریعا در دستور کار پیگیری نهادهای مختلف اجرایی و نظارتی استان قرار گرفت و با دستور استاندار هرمزگان از متروکه شدن این محموله جلوگیری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترخیص فوری 2900 تن مرغ وارداتی از بندر شهید رجایی

ترخیص فوری 2900 تن مرغ وارداتی از بندر شهید رجایی