مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 18:522022-05-16سياسي

آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی قرچک برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی قرچک با حضور علیرضا فاتحی نژاد فرماندار و رییس شورای تأمین شهرستان، حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه، سردار عزیزی فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران، اعضای تأمین، بخشدار مرکزی، شهردار، مدیران ادارات، جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و پرسنل ناجا در کانون فرهنگی تربیتی ملائک در حال برگزاری است.

گفتنی است در این مراسم از خدمات سرهنگ نجم الدین مرادی تقدیر و سرهنگ یدالله طهماسیان به عنوان فرمانده جدید انتظامی این شهرستان معرفی می شود.

علیرضا فاتحی نژاد فرماندار قرچک در این مراسم، اظهار کرد: امنیت شهرک صنعتی قرچک مهم است و لازم است توجه ویژه به این حوزه شود؛ واردات بی رویه و قاچاق کالا مانع تولید و رونق اقتصادی است و در این راستا نقش پلیس بی بدیل است، گرچه اقدامات جدید دولت در حوزه اقتصادی به مبارزه با قاچاق کالاهای اساسی کمک خواهد کرد.

وی گفت: امنیت در فضای مجازی نیز اهمیت دارد؛ استفاده از فضای مجازی هم مفید است و هم آسیب هایی دربر دارد که پلیس با آگاهی بخشی به شهروندان می تواند از بروز تخلفات و متضرر شدن مردم پیشگیری کند.

فرماندار قرچک افزود: یکی از اولویت ها و برنامه های مهم شهرستان قرچک در حوزه ارتقای سرانه های عمومی، موضوع امنیت است که ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی قرچک برگزار شد

آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی قرچک برگزار شد