مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 18:372022-05-16اقتصادي

دولت سهم افزایش بها را به حساب نانوا درزمان فروش نان واریز می کند


رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: دولت مستقیماً سهم افزایش بها را به حساب نانوا در زمان فروش نان واریز می کند که تاثیرات مثبتی را خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله حسنی ظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران گفت: دو سئوال اصل طرح مردم سازی یارانه ها چیست و برای چه اجرا می شود، از پرسش های اساسی اجرای طرح عادلانه سازی یارانه ها است.

وی اظهار کرد: پاسخ به این پرسش ها در نحوه اجرای طرح موثر خواهد بود و دلایل این کار را در چند بخش می توان دسته بندی کرد که یکی موضوع اقتصادی است.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: در حوزه اقتصادی تامین مالی تهیه مواد اولیه تولید، خود تورم زا بود که همین امر سبب افزایش قیمت بهای تمام شده کالاها می شود.

حسنی تاکید کرد: دومین نکته در این حوزه بحث سیستمی است و اگر ما به داده ها دسترسی داشته باشیم و بتوانیم به صورت سیستمی مسائل را کنترل کنیم، از هدر رفت منابع جلوگیری کرده و بازار رقابتی به وجود می آید.

وی افزود: در رابطه با نان دولت مستقیمم سهم افزایش بها را به حساب نانوا در زمان فروش نان واریز می کند که تاثیرات مثبتی را خواهد داشت.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان تصریح کرد: در این طرح نان به صورت قیمت آزاد در اختیار نانوا قرار می گیرد که بخشی از هزینه آن توسط مردم و بخش دیگر تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سهم افزایش بها را به حساب نانوا درزمان فروش نان واریز می کند

دولت سهم افزایش بها را به حساب نانوا درزمان فروش نان واریز می کند