مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 18:172022-05-16اقتصادي

ثبات نبض بازار از کرمان تا آذربایجان/ گره مشکل شبکه توزیع روغن باز می شود


بازار اقلام اساسی دوشنبه روز با ثباتی را پشت سر گذاشت، به رغم وفور عمده کالاها در بازار همچنان در برخی استان ها گزارش هایی از کمبود روغن به دست می رسد که مسئولان وعده رفع مشکل را داده اند.

- به سطح بازار رفتند و در گفت وگو با مردم و کسبه آخرین وضعیت را جویا شدند.

به رغم اینکه بازار در بسیاری از استان ها به ثبات و آرامش رسیده است اما همچنان نگرانی عمومی پیرامون افزایش نرخ برخی اقلام اساسی از یک سو و نبود برخی کالاها مانند روغن وجود دارد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در این رابطه با بیان اینکه روغن خوراکی موردنیاز کشور تأمین است، وعده داد بخشی از مشکل روغن به شبکه توزیع برمی گردد که تا ساعات پایانی امشب این مشکل برطرف می شود.

معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: بر اساس گزارش واحد نظارت و بازرسی وزارت جهاد کشاورزی، اکنون با مشکل احتکار در بسیاری از استان های کشور روبرو هستیم، به طوری که در یکی از استان ها 631 تن روغن مایع احتکار شده بود، اما علل احتکار را نمی توانیم اعلام کنیم.

وی اظهار داشت: بخش عمده روغن های احتکار شده دارای قیمت های قبل از نرخ گذاری جدید بودند؛ با توجه به مصوبه اخیر ابلاغی که روغن های قبلی با قیمت های جدید عرضه شود دیگر احتکار نمی تواند موضوعیت داشته باشد، مگر اینکه برخی قصد اختلال در بازار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبات نبض بازار از کرمان تا آذربایجان/ گره مشکل شبکه توزیع روغن باز می شود

ثبات نبض بازار از کرمان تا آذربایجان/ گره مشکل شبکه توزیع روغن باز می شود