مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 18:122022-05-16اجتماعي

دولت قصد دارد اشتباهات دوره های گذشته را برطرف کند


دولت قصد دارد اشتباهات دوره های گذشته را برطرف کند و با همراهی مردم در مسیر حل معضلات گام بردارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا افت تحصیلی مواجه شده بودند و هم معلمان به دلیل دوری از مدارس و سختی های آموزش مجازی کم انگیزه شده بودند.

تولیت حرم حضرت معصومه (س) با اشاره به اجرای طرح هر مدرسه یک روحانی بیان داشت: طرح هر مدرسه یک روحانی کار حساب شده ای برای افزایش معرفت افزایی دانش آموزان است.

وی افزود: دشمنان به دنبال نفوذ در فرهنگ کشور هستند به همین دلیل با هر اقدامی که در راستای مباحث دینی و ارزشی صورت گیرد مخالفت می کنند و دیدیم که اجرای یک سرود سلام فرمانده چگونه موجب ناراحتی و عصبانیت آنها شده است.

آیت الله سعیدی با اشاره به نزدیک بودن روز دختر گفت: با عنایتی که اهل بیت (ع) نسبت به قم دارند باید خادمیاری حضرت معصومه (س) را به ویژه در میان دختران ترویج کنید و روز دختر را باید هرچه باشکوه تر برگزار کنیم.

وی ادامه داد: حضور روحانیون در مدارس محدود به ایام تحصیلی سال نباشد و در ایام تعطیلات نیز می بایست این ارتباط با دانش آموزان حفظ شود.

تولیت حرم حضرت معصومه (س) گفت: مدارس باید به دانش آموزان آموزش ها و مهارت های عملی نیز بدهند و آموزش های ذهنی می بایست کاهش یابد و بر مهارت های فنی و حرفه ای تاکید شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت قصد دارد اشتباهات دوره های گذشته را برطرف کند

دولت قصد دارد اشتباهات دوره های گذشته را برطرف کند