مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 17:572022-05-16اقتصادي

دارو و نان خط قرمز اجرای طرح عادلانه سازی یارانه هاست


معاون سیاسی، امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه طرح اصلاح یارانه ها یک رویداد مهمی است که با هدف اصلاح اقتصاد کشور اجرا می شود، گفت: دارو و نان خط قرمز اجرای طرح عادلانه سازی یارانه ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی، امنیتی استاندار زنجان امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: طرح اصلاح یارانه ها یک رویداد مهمی است که با هدف اصلاح اقتصاد کشور اجرا می شود.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار زنجان با اشاره به ضرورت همکاری همکاری همه مردم برای پیشبرد این طرح و رفع نواقص و مشکلات آن ادامه داد: در سال 97 و تحریم ها یک ارز ترجیحی برای برخی کالاها پیش بینی شد، ولی انحراف از هدف و چالش هایی که روی داد موجب شد تا این طرح نتواند به خوبی پیش برود.

وی ادامه داد: در سال گذشته تعداد کالاهای برخوردار از ارز ترجیحی از 24 قلم به هفت قلم رسید و با اجرای این طرح ارز ترجیحی تنها در  مورد آرد و دارو همچنان به قوت خود باقی است.

رفیعی با بیان اینکه به تدریج و با انحرافات ایجاد شده در ورود کالاهایی که اصلاً مورد نیاز کشور نبود از تعداد اقلام اختصاص داده شده برای ارز ترجیحی کم شد، اضافه کرد: اجرای طرح عادلانه سازی یارانه ها از سال 1400 نیز مورد توجه قرار گرفت تا یارانه اختصاص داده شده به دست صاحبان اصلی آن یعنی مردم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دارو و نان خط قرمز اجرای طرح عادلانه سازی یارانه هاست

دارو و نان خط قرمز اجرای طرح عادلانه سازی یارانه هاست