مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 17:372022-05-16اقتصادي

برگزاری رویداد ملی «شهربانو» نمایشگاه فروش محصولات بانوان کارآفرین کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، نخستین و بزرگترین نمایشگاه فروش محصولات بانوان کارآفرین از سراسر ایران با عنوان شهربانو از تاریخ 26 الی 30 اردیبهشت ماه همزمان با نمایشگاه گل و گیاه، - برگزاری رویداد ملی شهربانو نمایشگاه فروش محصولات بانوان کارآفرین کشور در سال تولید، دانش بنیان؛ اشتغال آفرین به همت مرکز نوآوری اجتماعی ایران بان نو رویداد ملی شهربانو نمایشگاه فروش محصولات بانوان کارآفرین کشور برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، نخستین و بزرگترین نمایشگاه فروش محصولات بانوان کارآفرین از سراسر ایران با عنوان شهربانو از تاریخ 26 الی 30 اردیبهشت ماه همزمان با نمایشگاه گل و گیاه، از ساعت 16 الی 22 در محل نمایشگاه بین المللی شهر مشهد برگزار می شود.

در سالی که مقام معظم رهبری آن را به نام تولید، دانش بنیان؛ اشتغال آفرین نامگذاری نموده است، مرکز نوآوری اجتماعی ایران بان نو بنا دارد با همکاری نهاد ها و ارگان های متولی امر کسب و کار، نمایشگاه های ملی فروش محصولات بانوان کارآفرین را در مراکز استان ها برگزار نماید.

در نمایشگاه مشهد از میان 12 هزار بانوی کارآفرین بنیاد علوی، بنیاد برکت، صندوق امید، میراث فرهنگی و اداره تعاون وزارت کار و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویداد ملی «شهربانو» نمایشگاه فروش محصولات بانوان کارآفرین کشور

برگزاری رویداد ملی «شهربانو» نمایشگاه فروش محصولات بانوان کارآفرین کشور