مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 17:272022-05-16سياسي

الگوی مسجدمحوری در حاشیه شهر مشهد در حال اجرا است


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: الگوی مسجدمحوری در حاشیه شهر مشهد در حال اجراست و محصول آن کنترل بسیاری از آسیب ها در این مناطق است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی ظهر دوشنبه در مراسم اربعین شهدای رمضان حرم مطهر رضوی که با حضور جمعی از مسئولین در مسجد گوهرشاد برگزار شد، با بیان اینکه الگوی مسجدمحوری در حاشیه شهر مشهد در حال اجراست، اظهار کرد: شهیدان اصلانی و دارایی جزو افتخارات این الگو هستند.

زیرا سال ها در زمینه رصد و شناسایی ظرفیت ها، فعال کردن جوانان، ایجاد هسته های رفع مشکل و دیگر اقدامات در حاشیه شهر خدمت کردند و رسیدگی به مستضعفان را در دستور کار خود داشتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: مسجد محور تحولات جامعه و خدمت رسانی فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در جامعه اسلامی است.

وی افزود: امام جماعت علاوه بر اقامه نماز، وظیفه شناسایی ظرفیت ها و مشکلات محله و تدبیراندیشی برای حل این معضل ها را دارد تا مدل حکمرانی محلی برای رفع مشکلات ایجاد شود.

گفتنی است مراسم اربعین شهدای رمضان حرم مطهر رضوی که نیمه فروردین امسال در حرم امام رضا (ع) به دست یکی از عناصر افراطی مورد هجوم قرار گرفته و به شهادت رسیدند، با حضور نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد، تولیت آستان قدس رضوی، استاندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوی مسجدمحوری در حاشیه شهر مشهد در حال اجرا است

الگوی مسجدمحوری در حاشیه شهر مشهد در حال اجرا است