مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 17:122022-05-16پزشكي

سلامت کودکان ایرانی همتراز کشورهای توسعه یافته است


معاون بهداشت وزارت بهداشت اعلام کرد: بسیاری از بیماری ها با واکسیناسیون ریشه کن شدند و سلامت کودکان ایرانی همتراز کشورهای توسعه یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، کمال حیدری، معاون بهداشت وزیر بهداشت با بیان اینکه بسیاری از بیماری ها با واکسیناسیون ریشه کن شدند و سلامت کودکان ایرانی همتراز کشورهای توسعه یافته است،گفت: هفته جهانی واکسیناسیون را تبریک می گویم و خدا را شاکریم در جمهوری اسلامی با اهتمام همه مسئولان و دست اندرکاران که در تولید و توسعه بحث واکسیناسیون داشتند، بسیاری از بیماری هایی که یک زمانی برای کشور ما یک آسیب جدی تلقی می شد امروزه به شکلی حذف و ریشه کن شده و الحمدلله سلامت کودکان ایران در حد کشورهای توسعه یافته و در برخی از شاخص ها در منطقه و جهان بسیار پیشرو هستیم.

وی افزود: به این بهانه به تمام دست اندرکاران واکسیناسیون و همکاران بهداشتی خدا قوت می گوییم و از حضور مردم در مراکز برای دریافت واکسن نیز قدردانی می کنیم.

وی با بیان اینکه در بسیاری از بیماری ها مثل سرخجه، سرخک و فلج اطفال توفیقاتی که حاصل شد براحتی به دست نیامد، اظهار داشت: حذف و ریشه کنی این بیماری ها در ایران مورد تایید سازمان جهانی بهداشت قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت کودکان ایرانی همتراز کشورهای توسعه یافته است

سلامت کودکان ایرانی همتراز کشورهای توسعه یافته است