مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 17:022022-05-16سياسي

وقتی گروه های جهادی 61 کارخانه سمنان را احیا می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مهدی کاشفی رییس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان بعدازظهر امروز در نشست خبری که با حضور جمعی از خبرنگاران در سالن جلسات بسیج علمی پژوهشی سپاه استان سمنان برگزار شد، گزارشی از مجموعه اقدامات جهادی و محرومیت زدایی سازمان بسیج سازندگی و اجرای رزمایش جهادگران فاطمی در این استان ارائه کرد.

وی بیان کرد: خدمت رسانی به مردم محروم در حاشیه شهرها، روستاها و محرومیت زدایی مناطق محروم و کم برخوردار از امکانات یکی از مهم ترین و اصلی ترین اولویت های بسیج سازندگی است.

رییس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان افزود: یک هزار و 200 گروه جهادی این استان در راستای اجرای رزمایش جهادگران فاطمی که از 17 اردیبهشت ماه هم زمان با سالروز بسیج سازندگی در سراسر استان سمنان به مدت 10 روز در عرصه های مختلف محرومیت زدایی فعالیت داشتند.

کمک به محرومان در رزمایش جهادگران فاطمی کاشفی فعالیت های رزمایش جهادگران فاطمی را شامل آبرسانی، لایروبی قنوات، ساخت منزل محرومان، اقتصاد مقاومتی و توسعه کارگاه های کوچک اشتغال زا، مدرسه، خانه بهداشت، توزیع بسته های معیشتی، خدمات مؤمنانه و خدمات رسانی محله ای، خدمات بهداشت و درمان، دندانپزشکی، دامپزشکی، خدمات آموزشی و مهارت آموزی، فرهنگی، کشاورزی، اهدای جهیزیه و خدمات عمومی عنوان کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی گروه های جهادی 61 کارخانه سمنان را احیا می کنند

وقتی گروه های جهادی 61 کارخانه سمنان را احیا می کنند