مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 16:572022-05-16سياسي

چرا کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان به نمایشگاه کتاب نیامد؟


کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان در بیانیه ای دلایل عدم حضور را در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اعلام کرد.

- ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با انتشار بیانیه ای علت عدم حضور در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را اعلام کرد.

سابقه بیش از نیم قرن فعالیت برای کودکان و نوجوانان این مرز و بوم، ایجاد مخاطبان پایدار، تولید آثار تأثیرگذار در حوزه کودک و نوجوان و رساندن بی واسطه کتاب ها به دست مخاطبان اصلی در اقصی نقاط کشور از افتخارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان محسوب می شود.

حفظ دستاوردهای کانون پرورش فکری و عبور از حواشی حوزه های نشر و موانع موجود در انتشار کتاب در تمامی دوران ها بر عهده ی متولیان این خانه بوده است و هر کس به نوبه ی خود چراغ این خانه را روشن نگه داشته است.

متأسفانه علیرغم پیگیری های فراوان و انجام مکاتبات متعدد، حضور کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب در اردیبهشت سال 1401 به دلیل رأی صادره در سال 98 طبق قوانین موجود حاکم در نمایشگاه کتاب میسر نشد و کانونی ها به تصمیم گردانندگان نمایشگاه با دیده احترام نگاه کردند و به قوانین جاری نمایشگاه گردن نهادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان به نمایشگاه کتاب نیامد؟

چرا کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان به نمایشگاه کتاب نیامد؟