مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 16:222022-05-16سياسي

لزوم اجرای برنامه های فرهنگی و معنوی با محوریت آیت الله بهجت در طول سال


نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه باید تمثال آیت الله بهجت در ورودی استان نصب شود، گفت: در طول سال برنامه های فرهنگی و معنوی با محوریت ایشان برگزار شود.

- ، آیت الله رسول فلاحتی ظهر دوشنبه در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت آیت الله بهجت (ره) با تاکید بر اینکه باید شیوه رفتار و زندگی حضرت آیت الله بهجت فومنی به نسل جدید و آینده انتقال یابد، افزود: ایشان از فقیهان نامدار و عارف واصل بود که در محضر خدا مخلصانه زندگی کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان اضافه کرد: همه کارهای آیت الله بهجت برای خدا بود و به جهان اسلام و تشیع خدمات ماندگاری در عبودیت و بندگی خدا ارائه کرد.

آیت الله فلاحتی تاکید کرد: با توجه به جایگاه والای آیت الله بهجت فومنی باید در ورودی استان تمثال مبارک ایشان در شأن منزلت ایشان به مضمون اینکه به گیلان زادگاه حضرت آیت الله العظمی بهجت فومنی فقیه و عارف نامدار شیعه خوش آمدید، نصب و برنامه های غنی فرهنگی و معنوی در طول سال برگزار شود.

وی با بیان اینکه آیت الله العظمی بهجت فومنی ولایت در تصرف داشت و هیچ گاه از سیر و سلوک خود و ارتباط و عبودیت خویش سخنی نگفت، افزود: امام راحل فرمودند تا زمانی که آیت الله بهجت دعاگوی نظام و انقلاب است؛ به این مملکت آسیبی نمی رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اجرای برنامه های فرهنگی و معنوی با محوریت آیت الله بهجت در طول سال

لزوم اجرای برنامه های فرهنگی و معنوی با محوریت آیت الله بهجت در طول سال