مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 16:222022-05-16سياسي

تشکیل شعبه ویژه صلح و سازش در زنجان


دادستان زنجان از تشکیل شعبه ویژه صلح و سازش شورای حل اختلاف در دادسرای زنجان خبر داد و گفت: کاهش جمعیت کیفری و اجرای عدالت ترمیمی از اهداف تشکیل شعبه ویژه صلح و سازش در دادسرای زنجان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، بهروز عباسی، دادستان مرکز استان زنجان عصر امروز در حاشیه افتتاح شعبه ویژه صلح و سازش در دادسرای زنجان اظهار کرد: در راستای اجرای سیاست های کلی دستگاه قضایی و رییس قوه قضاییه درباره اهمیت صلح و سازش و نقش آن در احقاق حق و پیشگیری از اطاله دادرسی، شعبه ویژه صلح و سازش شورای حل اختلاف در دادسرای زنجان  تشکیل شد.

دادستان زنجان در توضیح این موضوع گفت: کاهش جمعیت کیفری و اجرای عدالت ترمیمی از اهداف  تشکیل شعبه ویژه صلح و سازش در دادسرای  زنجان است.

دادستان مرکز استان زنجان تصریح کرد: به منظور استفاده از ظرفیت شوراهای حل اختلاف در ایجاد صلح و سازش در پرونده های کیفری و بویژه پرونده های اجرای احکام کیفری، در راستای سیاست های کلی دستگاه قضایی و کاهش جمعیت کیفری و اجرای عدالت ترمیمی شعبه ویژه ای در دادسرای  زنجان تشکیل و شروع به فعالیت کرد.

دادستان عمومی و انقلاب زنجان تصریح کرد: استفاده از ظرفیت ریش سفیدان، معتمدین محل و صاحبان منبر در تحقق این امر بسیار راهگشاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل شعبه ویژه صلح و سازش در زنجان

تشکیل شعبه ویژه صلح و سازش در زنجان