مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 16:122022-05-16سياسي

کشف انبار احتکار کالا در شهر قدس توسط سپاه پاسداران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از شهرقدس، سرگرد هادی حفیظی؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهدی موعود در نشستی با جمعی از فعالان اصناف شهرقدس و هیئت اندیشه ورز بسیج اصناف اظهار داشت: - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرقدس گفت: بسیج اصناف رزمندگان خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی هستند وحضور شبانه روزی بسیجیان مخلص در تنظیم بازار و مدیریت تولید و عرضه کالا های اساسی، نصرت الهی را شامل حال ملت ایران خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از شهرقدس، سرگرد هادی حفیظی؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهدی موعود در نشستی با جمعی از فعالان اصناف شهرقدس و هیئت اندیشه ورز بسیج اصناف اظهار داشت: سلطه تبلیغاتی و رسانه ای دشمن متمرکز بر فشار آوردن به منافع مردم و انقلاب اسلامی شده و سعی دارد دستاورد ها و اقتدار نظام اسلامی را ناکارآمد نشان دهد و مانع پیشرفت کشور شود.

وی افزود: احصا مشکلات مردم و رفع آن، باید مراقب بود تا از مسیر منحرف نشده، منصفانه نقد کرده و کمک حال مسئولان نیز بوده تا با ارائه راهکار مسائل بهتر برطرف شود.

حفیظی با اشاره به اینکه مسئولی که حال کار کردن ندارد نیاز به برخورد دارد ابراز داشت: اهمیت موضوعات و اولویت ها باید مورد توجه باشد و نباید اجازه داد منافع و مسائل شخصی در مطالبه گری وارد شده و حرکتی صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف انبار احتکار کالا در شهر قدس توسط سپاه پاسداران

کشف انبار احتکار کالا در شهر قدس توسط سپاه پاسداران