مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 15:472022-05-16سياسي

برای تحقق آرمان وحدت اسلامی نیازمند جهاد تبیین هستیم


دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تأکید کرد: ما برای تحقق آرمان وحدت اسلامی نیازمند جهاد تبیین هستیم و به این منظور باید با نقشه های دشمن مقابله کنیم.

- ، حجت الاسلام حمید شهریاری، دبیرکل مجمع، طی بازدید از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، اظهار داشت: بدون تردید امروز وحدت امت اسلامی از آرمان هایی است که قرآن کریم بر آن تأکید کرده و پیامبر اکرم (ص) در مواقع مختلف به عنوان یکی از آرمان های اسلامی آن را معرفی کرده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران طلایه دار این آرمان است و در صدد است که با تقریب مذاهب اسلامی و ایجاد همدلی و هم افزایی بین فرق و مذاهب مختلف این آرمان وحدت را به منصه ی ظهور برساند.

حجت الاسلام شهریاری در ادامه خاطرنشان کرد: طبیعتاً ما برای این کار نیازمند جهاد تبیین هستیم و برای جهاد تبیین باید با نقشه های دشمن که در صدد ایجاد تفرقه میان امت اسلامی، ترور، تکفیر و تعرض به حرمت های مذاهب هستند و توهین را شیوه خود در رسانه ها و فضای مجازی قرار داده اند -که به فتوای حضرت آیت الله خامنه ای کاری حرام است - مقابله کنیم.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تأکید کرد: ما به دنبال این هستیم که با حضور در مجامعی مانند نمایشگاه کتاب، این جهاد تبیین را به بهترین وجه به انجام برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تحقق آرمان وحدت اسلامی نیازمند جهاد تبیین هستیم

برای تحقق آرمان وحدت اسلامی نیازمند جهاد تبیین هستیم