مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 15:322022-05-16سياسي

استقبال از کتاب زندگی شهید محمد جاودانی/ «چهارمین نفر» پرفروش شد


مدیر مسئول نشر ستاره ها با بیان اینکه فضای نمایشگاه کتاب نسبت به سال های گذشته فروش کتاب رضایتبخش است، گفت:: کتاب چهارمین نفر، مستندی از زندگی شهید محمد جاودانی از شهدای مدافع حرم، - سعید محسن زاده در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا اظهار داشت: با وجود فروش نمایشگاه مجازی در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، به دلیل اهمیت تعامل با اهالی فرهنگ و کتاب به نمایشگاه آمدیم تا با مخاطبان تعامل داشته باشیم.

  مدیر مسئول انتشارات ستاره ها گفت: با ارتباط چهره به چهره با مردم می توان از نظرات و پیشنهادات آنان در راستای بهبود کار خود در رویکرد تولید بهره برد.

  این ناشر موفق در حوزه دفاع مقدس با بیان اینکه پس از دو سال دوری از نمایشگاه کتاب به دلیل محدودیت های کرونایی، امسال با 14 عنوان کتاب جدید در نمایشگاه حضور یافته اند، ادامه داد: در این دوره از نمایشگاه 2 کتاب رمان با عناوین میلیشیا به نویسندگی مریم رمضانی و خال هندو به نویسندگی بتول پادام را رونمایی کردیم.

وی افزود:  2 کتاب مذکور به سرپرستی مرحوم استاد تشکری در کارگاه رمان حوزه هنری استان خراسان تولید شده اند که ما سال گذشته آنها را چاپ کردیم.

  محسن زاده با بیان اینکه امسال نسبت به سال های گذشته فروش کتاب رضایتبخش بوده است، گفت: کتاب چهارمین نفر مستندی از زندگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از کتاب زندگی شهید محمد جاودانی/ «چهارمین نفر» پرفروش شد

استقبال از کتاب زندگی شهید محمد جاودانی/ «چهارمین نفر» پرفروش شد