مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 15:322022-05-16بين الملل

روسیه: آمریکا در مورد توسعه سلاح های بیولوژیکی پنهان کاری می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، کنستانتین کاساچف سناتور روس امروز (دوشنبه) با تأکید بر اینکه ایالات متحده از روی عمد اطلاعات مربوط به تحقیقات سلاح های بیولوژیکی تحت حمایت پنتاگون در اوکراین را مخفی می کند گفت که مسکو قصد دارد از طریق سازمان .

- سناتور برجسته روس اعلام کرده است که مسکو قصد دارد از طریق سازمان ملل درباره نقض کنوانسیون سلاح های بیولوژیکی در اوکراین تحقیقات انجام دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، کنستانتین کاساچف سناتور روس امروز (دوشنبه) با تأکید بر اینکه ایالات متحده از روی عمد اطلاعات مربوط به تحقیقات سلاح های بیولوژیکی تحت حمایت پنتاگون در اوکراین را مخفی می کند گفت که مسکو قصد دارد از طریق سازمان ملل درباره نقض های احتمالی کنوانسیون سلاح های بیولوژیکی (BWC) تحقیقاتی را آغاز کند.

بنا بر گزارش خبرگزاری روسی اسپوتنیک ، کاساچف تصریح کرد که کمیسیون پارلمانی درباره آزمایشگاه های بیولوژیکی، شواهدی را از دیپلمات های روس دریافت کرده اند که نشان می دهند که ایالات متحده و اوکراین از این کنوانسیون پیروی نمی کنند.

این سناتور روس توضیح داد: ما درباره فعالیت های خود در سطح سازمان ملل حرف می زنیم و امیدواریم که تحقیقات بین المللی کاملی مطابق با بند های پنج و شش کنوانسیون سازمان ملل [ممنوعیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: آمریکا در مورد توسعه سلاح های بیولوژیکی پنهان کاری می کند

روسیه: آمریکا در مورد توسعه سلاح های بیولوژیکی پنهان کاری می کند