مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 15:272022-05-16اجتماعي

میزان دید در محورهای مواصلاتی ارومیه به 1400 متر کاهش یافت


رییس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر میزان دید از محورهای مواصلاتی ارومیه به 1400 متر کاهش یافته است.

- با بیان اینکه دید افقی در جنوب استان به 800 متر رسیده است، افزود: آخرین تصویر ماهواره بیانگر پدیده گرد و خاک در منطقه غرب و شمال غرب کشور بوده و اکنون مقدار دید در محورهای مواصلاتی ارومیه نیز به 1400 متر کاهش یافته است.

وی ادامه داد: هواشناسی آذربایجان غربی درباره گرد و غبار و کاهش دید در جاده ها هشدار لازم را صادر کرده و با توجه به بروز این پدیده و همچنین بارش های رگباری در استان لازم است تا شهروندان نکات ایمنی مربوط را در ترددهای روزانه رعایت کنند.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی ادامه داد: با فعالیت امواج بارشی، رگبارهای متناوب باران و رعد و برق از روز یکشنبه و تداوم آن تا اواخر هفته به ویژه در مناطق شمالی و تا حدودی مرکزی استان لازم است تا موارد ایمنی در زمینه آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه ها به کار گرفته شود.

وی اظهار کرد: با افزایش سرعت وزش باد از روز دوشنبه طبق پیش بینی ها شاهد خیزش گرد و خاک در منطقه و کاهش کیفیت هوا به ویژه در نیمه جنوبی و مرکز استان هستیم که توصیه می شود تا شهروندان از تردد در کنار رودخانه ها و مسیل ها و نقاط مرتفع خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان دید در محورهای مواصلاتی ارومیه به 1400 متر کاهش یافت

میزان دید در محورهای مواصلاتی ارومیه به 1400 متر کاهش یافت