مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 15:172022-05-16بين الملل

نیروهای روسیه از خارکیف عقب نشینی کردند


در حالیکه رییس جمهور اوکراین مدعی شده که ارتش روسیه در جنگ به بن بست خورده است، ارتش اوکراین نیز می گوید که نیروهای روسیه از منطقه خارکیف عقب نشینی کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالیکه ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین مدعی شده است که عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین به بن بست رسیده است، نیروهای دفاعی اوکراین نیز مدعی شده اند که نظامیان روس از منطقه خارکیف عقب نشینی کرده اند.

بنا بر گزارش یاهونیوز، اوکراین مدعی شده است که با گذشت 80 روز از آغاز عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین، پیشرفت های مسکو در شهرهای اوکراین چندان چشمگیر نبوده است و از آن جایی که روسیه نتوانسته کی یف پایتخت اوکراین را تصرف کند و با مقاومت شدیدی در شمال این کشور روبرو شده است، ارتش روسیه تلاش های خود را در شرق اوکراین به ویژه منطقه دونباس متمرکز کرده اند.

بر اساس این گزارش، اوکراین مدعی شده است که قلمرو خود در شمال شرقی این کشور را از روسیه بازپس گرفته است و نیروهای روسیه را از خارکیف که دومین شهر بزرگ اوکراین است، بیرون رانده است.

طبق این گزارش، امروز (دوشنبه)، اوله سینگوبف فرماندار منطقه ای خارکیف در صفحه تلگرام نوشت که ارتش گردان 227 اوکراین، تابلویی را در مرز ایالتی مجدداً بازسازی کردند و این نشان می دهد که نیروهای پوت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای روسیه از خارکیف عقب نشینی کردند

نیروهای روسیه از خارکیف عقب نشینی کردند