مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 15:072022-05-16سياسي

جزییات نشست کمیسیون اصل نود مجلس با قضات شعب رسیدگی کننده به گزارش ها


نشست کمیسیون اصل نود با قضات شعب تعیین شده برای رسیدگی به پرونده های کمیسیون برگزار شد و تصمیمات مناسب برای ادامه همکاری ها دو طرف در این جلسه اتخاذ شد.

- علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه صبح امروز هیات رییسه کمیسیون اصل نود اظهار داشت: با توجه به تعیین شعب اختصاصی تعیین شده توسط ریاست محترم قوه قضاییه به منظور رسیدگی به گزارشات و موارد ارجاعی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی و در راستای ایجاد فضای تعاملی و قاطعیت در رسیدگی های مرجع قضایی، تقویت توان نظارتی کمیسیون اصل نود و رسیدگی سریع به پرونده های ارجاعی از کمیسیون به دستگاه قضایی، صبح امروز نشست مشترک هیات رییسه  کمیسیون اصل نودم قانون اساسی با قضات شعب اختصاصی رسیدگی به پرونده های کمیسیون اصل نود برگزار شد.

سخنگوی کمیسیون اصل نود افزود: در این جلسه ضمن آشنایی قضات شعب اختصاصی مجتمع قضایی کارکنان دولت با ساختار اداری و حقوقی کمیسیون، مطالبات کمیسیون را در خصوص رسیدگی سریع به مواد ارجاعی به این مجتمع شنیدند.

وی با بیان اینکه در این جلسه ضمن تفکیک موضوعات ارجاعی به دو دسته عدم پاسخگویی به مکاتبات و امتناع از انجام وظیفه قانونی افزود: با استناد به قانون الحاق یک تبصره به ماده واحده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات نشست کمیسیون اصل نود مجلس با قضات شعب رسیدگی کننده به گزارش ها

جزییات نشست کمیسیون اصل نود مجلس با قضات شعب رسیدگی کننده به گزارش ها