مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 14:572022-05-16سياسي

هوشمند سازی نظارت ها موجب شفافیت در اقدامات سازمان می شود


با هوشمند سازی نظارت ها می توان به شفافیت اقدامات سازمان دست پیدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی جمادی ظهر دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر اظهار داشت: هدف اصلی از تشکیل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تمرکز کلیه امور مربوط به جمع آوری، نگهداری، اداره و فروش اموالی که به موجب قانون به تملک، تصرف، تحت توقیف یا مدیریت دولت در می آید.

وی تصریح کرد: در حقیقت با تشکیل سازمان دو واحد اداری موازی (مرکز کالای متروکه و دفتر اجرایی تبصره 28 قانون بودجه) در هم ادغام و وظایف آن در سازمان جدیدالتأسیس تمرکز یافت و از سویی امور مشابهی که توسط دستگاه ها و سازمان های اجرایی یا دادگستری انجام می شد، به سازمان منتقل شد.

جمادی ادامه افزود: سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به منظور جمع آوری و نگهداری، اموال تملیکی منقول و غیرمنقول و حقوق مالی که بر اثر احکام و قرارهای قطعی مراجع ذیصلاح قضایی و یا تصمیمات مراجع صلاحیت دار اداری و صنفی به انحاء مختلف از قبیل ضبط، مصادره، استرداد و هوشمند سازی نظارت ها می توان به شفافیت اقدامات سازمان دست پیدا کرد.

رفع کمبودهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی نیازمند تعامل میان مجموعه ای است دادستان بوشهر نیز در این نشست با اشاره به وظایف سازمان جمع آوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمند سازی نظارت ها موجب شفافیت در اقدامات سازمان می شود

هوشمند سازی نظارت ها موجب شفافیت در اقدامات سازمان می شود