مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 14:572022-05-16سياسي

علم و مهارت ارتباطات، بخش مهمی از حکمرانی است


مدیر کل روابط عمومی جهاددانشگاهی در پیامی به مناسبت روز روابط عمومی تاکید کرد: علم و مهارت ارتباطات، بخش مهمی از حکمرانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، ابوالقاسم رییسی مدیر کل روابط عمومی جهاددانشگاهی به مناسبت فرارسیدن 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی در پیامی این روز را به مدیران و فعالان شبکه روابط عمومی جهاددانشگاهی، جامعه رسانه ای این نهاد از جمله خبرگزاری ها و نشریات وابسته، مجمع فناوران و متخصصان حوزه فناوری های ارتباطی، اساتید، مدرسان و دانشجویان رشته های مرتبط در مراکز آموزشی و دانشگاهی جهاددانشگاهی تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است: روز ارتباطات و روابط عمومی را به مدیران و فعالان شبکه روابط عمومی جهاددانشگاهی، جامعه رسانه ای این نهاد از جمله خبرگزاری ها و نشریات وابسته، مجمع فناوران و متخصصان حوزه فناوری های ارتباطی، اساتید، مدرسان و دانشجویان رشته های مرتبط در مراکز آموزشی و دانشگاهی جهاددانشگاهی تبریک عرض می کنم.

همچنین فرصت را مغتنم شمرده و از دست اندرکاران پرتلاش مراکز اطلاع رسانی و روابط عمومی در دستگاه های اجرایی، نهادها، مجلس شورای اسلامی، دستگاه قضا و رسانه ملی به خاطر همکاری ها و تعامل ارزشمندشان با جهاددانشگاهی قدردانی می نمایم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم و مهارت ارتباطات، بخش مهمی از حکمرانی است

علم و مهارت ارتباطات، بخش مهمی از حکمرانی است