مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 14:522022-05-16سياسي

پیام تسلیت شخصیت های حوزوی به دنبال درگذشت آیت الله فاطمی نیا


آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه، آیت الله حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه و آیت الله سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه(س) با صدور پیام های جداگانه درگذشت آیت الله فاطمی نیا را تسلیت گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، پیام تسلیت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری امام جمعه و رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به دنبال ارتحال آیت الله فاطمی نیا بدین شرح است:  بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و إنا الیه راجعون رحلت عالم متقی و روحانی پرهیزکار حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید عبدالله فاطمی نیا رحمت الله علیه موجب تألم و تأثر گردید.

اندوخته های گسترده و عمیق ایشان در علم رجال، تاریخ و عرفان نظری حاصل سال ها فعالیت های تحقیقی، پژوهشی و کارشناسانه این روحانی پارسا در علوم اسلامی به ویژه تفسیر، آثار اهل بیت علیهم السلام، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه می باشد.

ایشان در بُعد خطابه و سخنوری، خطیبی توانا بود که همواره با بیانی پر احساس، فنی، بامحتوا و اخلاقی به ارشاد و هدایت جامعه می پرداخت.

اینجانب درگذشت این دانشمند برجسته را به بازماندگان، شاگردان، ارادتمندان و به ویژه خانواده محترم و فرزندان ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال رحمت و مغفرت و درجات عالیه برای آن مرحوم مسألت می نمایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت شخصیت های حوزوی به دنبال درگذشت آیت الله فاطمی نیا

پیام تسلیت شخصیت های حوزوی به دنبال درگذشت آیت الله فاطمی نیا