مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 14:422022-05-16سياسي

تشکیل قرارگاه مقابله با احتکار در گیلان


جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان از تشکیل قرارگاه مقابله با احتکار در استان گیلان خبر داد و گفت: سپاه و بسیج در بطن جامعه بوده و از همه امکانات خود در راستای مقابله با احتکار کالا استفاده می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ الیاس کوثری ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی بسیج مستضعفین استان گیلان با تعزیرات حکومتی جهت مقابله با تخلفات اقتصادی در سالن اجتماعات سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دولت در اقتصاد کشور در حال جراحی بزرگ است، اظهار کرد: تمامی دستگاه های اجرایی در راه تحقق این امر باید پای کار بوده و از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی با اشاره به اهمیت طرح مردمی سازی یارانه در توزیع عادلانه ثروت در کشور گفت: اقدام دولت در جهت حرف ارز ترجیحی بسیار مهم است به طوری که تمام کارشناسان اقتصادی به درست بودن این طرح اذعان دارند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر عدم وجود کمبود کالا در این استان بیان کرد: بدون شک انجام طرح مردمی سازی یارانه مشکلاتی را در بازار توسط سودجویان ایجاد می کند که باید این افراد شناسایی و با آنان برخورد جدی شود.

کوثری از تشکیل قرارگاه مقابله با احتکار در استان گیلان خبر داد و گفت: تشکیل قرارگاه مقابله با احتکار در هر استان توسط بسیج و سپاه باید تشکیل شود هر چند در روزهای گذشته اقدامات خوبی در را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل قرارگاه مقابله با احتکار در گیلان

تشکیل قرارگاه مقابله با احتکار در گیلان