مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 14:422022-05-16اقتصادي

افزایش کرایه تاکسی های اینترنتی منتفی شد/اضافه دریافت ها برگردانده می شود


پس از برگزاری جلسه توجیهی با مسئولان کلیه شرکت های حمل و نقل هوشمند اینترنتی، مقرر شد قیمت ها به نرخ قبلی بازگردد و اضافه دریافتی به مصرف کنندگان برگردانده شود.

- پس از برگزاری جلسه توجیهی با مسئولان کلیه شرکت های حمل و نقل هوشمند اینترنتی، مقرر شد قیمت ها به نرخ قبلی بازگردد و اضافه دریافتی به مصرف کنندگان برگردانده شود.

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد که افزایش نرخ خدمات تاکسی های اینترنتی منتفی شده و وجوه اضافه دریافتی از هر مسافر از تاریخ 17 تا 23 اردیبهشت ماه سال جاری به افراد بازگردانده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی اطلاعیه ای به افزایش نرخ خدمات تاکسی های اینترنتی در چند روز اخیر اشاره کرده و گفته که با توجه به تأکید معاون اول رییس جمهور مبنی بر لزوم بررسی موضوع، مشخص شد یکی از شرکت های فعال در این زمینه که سهم عمده ای از بازار را در اختیار دارد، قیمت های خود را به میزان حدود 10 درصد افزایش داده است.

اما پس از برگزاری جلسه توجیهی با مسئولان کلیه شرکت های حمل و نقل هوشمند اینترنتی، مقرر شد قیمت ها به نرخ قبلی بازگردد و اضافه دریافتی به مصرف کنندگان برگردانده شود.

سازمان حمایت در پایان اطلاعیه هم تاکید کرده: شرکت های مرتبط هم ضمن قبول موضوع و درک شرایط حال حاضر کشور و لزوم هماهنگی و همراهی با دولت، نر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش کرایه تاکسی های اینترنتی منتفی شد/اضافه دریافت ها برگردانده می شود

افزایش کرایه تاکسی های اینترنتی منتفی شد/اضافه دریافت ها برگردانده می شود