مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 14:422022-05-16دانش

محاسبات نانومغناطیسی می تواند هوش مصنوعی کم انرژی ایجاد کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محققان نشان داده اند که می توان هوش مصنوعی را با استفاده از نانومغناطیس های کوچکی که مانند نورون های مغز با هم برهم کنش دارند، - محققان نشان داده اند که می توان هوش مصنوعی را با استفاده از نانومغناطیس های کوچکی که مانند نورون های مغز با هم برهم کنش دارند، ایجاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محققان نشان داده اند که می توان هوش مصنوعی را با استفاده از نانومغناطیس های کوچکی که مانند نورون های مغز با هم برهم کنش دارند، ایجاد کرد.

این روش جدید که توسط تیمی به رهبری محققان کالج امپریال لندن ارائه شده است، می تواند هزینه انرژی مورد استفاده در هوش مصنوعی (AI) را که در حال حاضر هر 3٫5 ماه یکبار در سطح جهان دو برابر می شود، کاهش دهد.

در مقاله ای که در Nature Nanotechnology منتشر شد، این تیم بین المللی شواهدی را ارائه کرد که نشان می دهد می توان از شبکه های نانومغناطیس ها برای انجام پردازش های مشابه هوش مصنوعی استفاده کرد.

محققان نشان دادند که از نانومغناطیس ها می توان برای کار های پیش بینی سری زمانی مانند پیش بینی و تنظیم سطح انسولین در بیماران دیابتی استفاده کرد.

هدف هوش مصنوعی که از شبکه های عصبی استفاده می کند، شبیه سازی نحوه عملکرد بخش هایی از مغز است، جایی که نورون ها برای پردازش و حفظ اط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محاسبات نانومغناطیسی می تواند هوش مصنوعی کم انرژی ایجاد کند

محاسبات نانومغناطیسی می تواند هوش مصنوعی کم انرژی ایجاد کند