مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 14:372022-05-16سياسي

امنیت پایدار بدون توسعه اقتصادی، علمی و فرهنگی امکان پذیر نیست


فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور گفت: امنیت پایدار بدون توسعه اقتصادی، علمی و فرهنگی امکان پذیر نیست، باید زیرساخت های توسعه در دلگان فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دلگان، نشست هم اندیشی سران طوایف و معتمدین شهرستان دلگان با موضوع امنیت پایدار با حضور مسؤولان در مسجد جامع ولیعصر (عج) این شهرستان برگزار شد.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور نیروی زمینی سپاه در این نشست اظهار کرد:امنیت پایدار بدون توسعه اقتصادی،  علمی و فرهنگی امکان پذیر نیست، باید زیرساخت های توسعه در دلگان فراهم شود.

سردار محمد کرمی با بیان اینکه باید همگان برای امنیت پایدار منطقه تلاش کنند، گفت: ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی در شهرستان دلگان وجود دارد که مسئولین و سران طوایف  علما، روحانیون و معتمدین می توانند از آنها برای ایجاد اشتغال برای جوانان منطقه بهره بگیرند.

وی بیان کرد: همه سران طوایف باید نسبت به امنیت،  اقتصاد، اشتغال، فرهنگ و علم و دانش اعضای طایفه خود احساس وظیفه کنند.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور با اشاره به درگیری های طایفه ای در شهرستان دلگان افزود: بروز برخی از درگیری های طایفه ای پذیرفتنی نیست و همه علما، روحانیون ، معتمدین و سران طوایف باید در میدان باشند و با ایجاد آگاهی ریشه درگیری های طایفه ای را بخشکانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت پایدار بدون توسعه اقتصادی، علمی و فرهنگی امکان پذیر نیست

امنیت پایدار بدون توسعه اقتصادی، علمی و فرهنگی امکان پذیر نیست