مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 14:322022-05-16سياسي

ارائه جدید ترین تکنیک های ترجمه در نمایشگاه کتاب


مرکز نهضت ترجمه در نمایشگاه کتاب تهران در غرفه ای با ارائه فعالیت های ترجمه ترجمه آثار فارسی به زبان های خارجی جدیدترین تکنیک های ترجمه حضور یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران توانا مرکز نهضت ترجمه بنا بر تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی و با هدف ایجاد حرکت عمومی متخصصین زبان به سوی ترجمه با کیفیت و رساندن آثار به مخاطب از طریق ایجاد زیر ساخت های عملیاتی، ترویج و گفتمان سازی، هم افزایی و فعال سازی مراکز و مؤ سسات مرتبط با حوزه ترجمه فعالیت می کند.

برگزاری جشنواره ترجمان فتح با 23 نشست تحصصی در حوزه ترجمه، ترجمه و چاپ اولیه 40 کتاب دفاع مقدس و انتشار 22 یادداشت به زبان انگلیسی و عربی، فراخوان اولیه کسری خدمت و دریافت بیش از 200 رزومه و گزینش 15 نفر در زبان انگلیسی، رایزنی جهت استفاده از ظرفیت خادمیاران رضوی و دریافت لیست 200 نفره تهران و گزینش 20 نفر و… از جمله اقدامات مرکز نهضت ترجمه تاکنون بوده است.

مرکز نهضت ترجمه در نمایشگاه کتاب تهران در غرفه ای با ارائه فعالیت های ترجمه زین سو (ترجمه آثار فارسی به زبان های خارجی) و فعالیت های مرتبط با این فرآیند، اعم از واژه نامه های تخصصی حوزه مقاومت و نیز محتواهای تولیدی در زمینه ادبیات مقاومت و جدیدترین تکنیک های ترجمه حضور یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه جدید ترین تکنیک های ترجمه در نمایشگاه کتاب

ارائه جدید ترین تکنیک های ترجمه در نمایشگاه کتاب