مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 14:322022-05-16اقتصادي

مراجعه بیش از 2500 نفر به ادارات تعاون خراسان جنوبی


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: در روزهای قبلی پاسخگوی 2 هزار 586 نفر از هم استانی ها بودیم.

- غلامرضا اشرفی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: در راستای برنامه مردمی و توزیع عادلانه یارانه ها وزارت تعاون اهداف اصلی و جانبی در حوزه کاری خود را دنبال می کند.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف ارائه مستقیم یارانه کالاهای اصلی، کمک به رفع و توزیع عادلانه یارانه و حذف ناکارآمدی ارز ترجیحی است، تصریح کرد: همچنین در این طرح بازنشناسی خانوارهای ایرانی و ثبت نام از جاماندگان انجام می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با اشاره به بازماندگان از یارانه، ادامه داد: به زودی سامانه ای از سوی سازمان هدفمندی یارانه ها نسبت به ثبت نام این افراد اقدام می کند.

اشرفی با بیان اینکه برخی از هم استانی ها تقاضای بازبینی دارند که اقداماتی در روزهای گذشته انجام شده، افزود: آخرین اطلاعات همزمان با جمع آوری در اختیار هم استانی  قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه در روزهای قبلی پاسخگوی 2 هزار 586 نفر از هم استانی ها بودیم، گفت: میزهای خدمت در مرکز و شهرستان ها و حضور همکاران در مصلی های نماز جمعه برای پاسخگویی به مراجعینی که تقاضای بازبینی دارند، انجام شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه بیش از 2500 نفر به ادارات تعاون خراسان جنوبی

مراجعه بیش از 2500 نفر به ادارات تعاون خراسان جنوبی