مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 14:272022-05-16اجتماعي

وزیر آموزش و پرورش: آغاز طرح ملی سردار سلیمانی در مدارس


بهینه سازی، متناسب سازی و تبدیل به احسن کردن فضاهای ورزشی درون مدرسه ای با هدف افزایش میزان تحرک بدنی دانش آموزان، اصلاح ساختار قامتی، افزایش شادی و نشاط و تربیت و تحویل نسلی سالم و بانشاط به جامعه از مهم ترین اهداف اجرای این طرح است.

- وزیر آموزش و پرورش: آغاز طرح ملی سردار سلیمانی در مدارس بهینه سازی، متناسب سازی و تبدیل به احسن کردن فضاهای ورزشی درون مدرسه ای با هدف افزایش میزان تحرک بدنی دانش آموزان، اصلاح ساختار قامتی، افزایش شادی و نشاط و تربیت و تحویل نسلی سالم و بانشاط به جامعه از مهم ترین اهداف اجرای این طرح است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: اجرای طرح شهید سردار سلیمانی در راستای تحقق اهداف زیستی و بدنی سند تحول بنیادین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز یوسف نوری در آیین کلنگ زنی و آغاز طرح ملی شهید سردار سلیمانی در شهرستان بهارستان استان تهران، اظهار کرد: حضور در چنین برنامه های سرزنده، شاداب و با نشاطی که در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری یعنی تهذیب، تحصیل و ورزش برگزار می شود، مایه مباهات است.

وی با تقدیر از تلاش های آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، در راستای آماده سازی و میزبانی طرح ملی شهید سردار سلیمانی گفت: مدتی بود که پروژه های ساخت وساز آموزش و پرورش متوقف شده بود اما اکنون با توجه ویژه مسئولین و مشار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر آموزش و پرورش: آغاز طرح ملی سردار سلیمانی در مدارس

وزیر آموزش و پرورش: آغاز طرح ملی سردار سلیمانی در مدارس