مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 14:122022-05-16سياسي

تقدیر از روابط عمومی های برتر حوزه آموزش عالی در سال آینده


سرپرست اداره کل روابط عمومی وزارت علوم از معرفی روابط عمومی های برتر حوزه آموزش عالی در سال آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ندا شفیعی سرپرست اداره کل روابط عمومی وزارت علوم در مراسم بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در دانشگاه الزهرا (س) گفت:  مسوولان روابط عمومی مراکز آموزش عالی باید برای تحقق منویات مقام معظم رهبری پیشگام باشند و با تولیدات محتوای فاخر بتوانند دستاوردهای علمی را تبیین کنند.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین یکی از مهم ترین این مأموریت ها است، گفت: دست یافتن به مرجعیت علمی، آموزش و پژوهش هدفمند، نوآوری های فرهنگی، شاگرد – فناور و نوآور پروری و تولید ثروت از دانش پنج اولویت امسال وزارت علوم است، همچنین توسعه مراکز دانش بنیان از مسائل مهم است که انتظار می رود روابط عمومی مراکز آموزش عالی در دست یافتن به این اولویت ها نقش مؤثری ایفا کند.

وی گفت: دانشگاه هایی که در دست یافتن به این اهداف عملکرد موفقی داشته باشند در جشنواره روابط عمومی اردیبهشت ماه سال 1402 از عملکرد روابط عمومی های برتر تقدیر و تجلیل خواهد شد.

شفیعی با ترسیم وضعیت مطلوب از روابط عمومی ایده آل گفت: باید مهارت گرایی سرلوحه آنها قرار بگیرد و در زمینه های تولید کلیپ، تیزر، نماهنگ، موشن گرافی، اینفوگرافی مهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از روابط عمومی های برتر حوزه آموزش عالی در سال آینده

تقدیر از روابط عمومی های برتر حوزه آموزش عالی در سال آینده