مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 13:072022-05-16سياسي

هشدار قاضی القضات به افرادی که قصد برهم زدن آرامش روانی مردم و امنیت جامعه را دارند


قاضی القضات ضمن هشدار به افرادی که قصد برهم زدن آرامش روانی مردم دارند، گفت: همه دستگاه های نظامی، انتظامی، امنیتی و از جمله قوه قضاییه باید در راستای کمک به پیشبرد اصلاحات اقتصادی تمام تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، امروز (دوشنبه 26 اردیبهشت) در جریان نشست شورای عالی قوه قضاییه ضمن تسلیت رحلت عالم وارسته و مبلغ معارف اهل بیت عصمت و طهارت آیت الله فاطمی نیا، با اشاره به در پیش بودن روز ارتباطات و روابط عمومی، نقش رسانه ها و روابط عمومی دستگاه ها را در تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی به مردم بسیار خطیر دانست و مشخصاً از رسانه ملی به سبب پوشش مناسب و روشنگرانه اخبار و موضوعات مرتبط با اصلاحات اقتصادی دولت تقدیر کرد.

رییس دستگاه قضا افزود: رسانه ها و روابط عمومی ها دارای کارکرد دوسویه هستند؛ هم منعکس کننده اقدامات و عملکرد دستگاه های مختلف هستند و هم به انعکاس نقطه نظرات، انتقادات، پیشنهادات و مطالبات مردم مباردت می ورزند و از این منظر در تعالی و ارتقاء دستگاه های حاکمیتی و دولتی نقش ویژه ای را ایفا می کنند.

رییس عدلیه همچنین به تبیین کارکرد و نقش ویژه رسانه ها و روابط عمومی ها بویژه رسانه ملی در خنثی سازی عملیات روانی و ایذایی دشمن پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار قاضی القضات به افرادی که قصد برهم زدن آرامش روانی مردم و امنیت جامعه را دارند

هشدار قاضی القضات به افرادی که قصد برهم زدن آرامش روانی مردم و امنیت جامعه را دارند