مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 13:022022-05-16اجتماعي

لرستان درگیر گرد و غبار/ بیست و دومین روز آلوده هم رقم خورد


مدیرکل حفاظت از محیط زیست لرستان با اشاره به وقوع پدیده گرد و غبار در این استان گفت: امروز بیست و دومین روز آلوده لرستان طی امسال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی سالاروند امروز دوشنبه در گفت و گو با رسانه ها با اشاره به آخرین وضعیت پدیده گرد و غبار در استان لرستان اظهار داشت: در حال حاضر هوای اکثر شهرهای استان لرستان آلوده است.

وی بیان داشت: بر این اساس وضعیت کیفی هوای شهرستان دورود در شرایط ناسالم و مابقی شهرستان های استان در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارند.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست لرستان افزود: توصیه می شود با توجه به آلودگی هوا همه افراد جامعه و به طور ویژه سالمندان، کودکان و افراد دارای بیماری های قلبی و عروقی و تنفسی از تردد غیر ضرور در فضای باز و انجام فعالیت های ورزشی در فضای باز خودداری کنند و در زمان حضور در فضای باز از ماسک استفاده کنند.

سالاروند افزود: با توجه به پیش بینی تداوم آلودگی برای فردا و آلودگی شدید در استان های همجوار مقرر شده است کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان برای تصمیم گیری در خصوص تعطیلی ادارات، مراکز آموزشی و سایر تدابیر برای حفظ سلامت شهروندان، در ساعت 19 تشکیل و نتایج در بخش های خبری استان به استحضار هم استانی های عزیز رسانده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لرستان درگیر گرد و غبار/ بیست و دومین روز آلوده هم رقم خورد

لرستان درگیر گرد و غبار/ بیست و دومین روز آلوده هم رقم خورد