مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 12:522022-05-16سياسي

رقابت بین المللی «کنز» با حمایت ایرانسل برگزار شد


رقابت علمی بین المللی «کنز (KANS)» با حمایت ایرانسل برگزار شد.

- به نقل از روابط عمومی ایرانسل، آیین پایانی دومین رقابت علمی بین المللی کنز، از 20 تا 23 اردیبهشت 1401، توسط بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) و با حمایت ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به عنوان شریک رویداد، برگزار شد.

عنوان KANS، مخفف عبارت انگلیسی Knowledge Application and Notion for Society ، به معنی کاربرد دانش و ایده برای جامعه است.

هدف از این رقابت، ارائه راه حل های مبتنی بر علم، برای مسائل پیش روی جوامع بشری است که توسط دانشمندان جوان، دانشجویان و پژوهشگران زیر 45 ساله در 57 کشور عضو سازمان همکاری اسلامی و نیز مسلمانان سایر کشورها، ارائه می شود.

دومین دوره این رقابت، از سال گذشته و در حوزه های اقتصاد، بانکداری و تأمین مالی ، آب، محیط زیست، انرژی ، فناوری اطلاعات و ارتباطات ، سلامت و فناوری پزشکی ، حمل و نقل و حوزه ویژه 1400: معدن و صنایع معدنی آغاز شد و آیین پایانی آن همزمان با برگزاری یازدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس 2022 (20 تا 23 اردیبهشت) برگزار شد.

در این دوره، 658 اثر از دانشمندان 25 کشور جهان شامل 233 اثر در حوزه سلامت و فناوری پزشکی، 229 اثر در حوزه آب، محیط زیست و انرژی، 31 اثر در حوزه معدن و صنایع معدنی، 47 اثر در حوزه اقتصاد، بانکداری و تامین مالی، 77 اثر در حوزه فناوری اطلاعات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت بین المللی «کنز» با حمایت ایرانسل برگزار شد

رقابت بین المللی «کنز» با حمایت ایرانسل برگزار شد