مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 12:522022-05-16اقتصادي

فراوانی کالاهای اساسی در البرز/ برخی قیمت ها پایین تر از نرخ مصوب


سرپرست سازمان جهاد کشاورزی البرز گفت: کالاهای اساسی به اندازه نیاز بازار در استان توزیع شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرضا روشن نژاد ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: از شبی که صحبت های اولیه اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها آغاز شد تا زمانی که قیمت های جدید کالاها را اعلام کردند افزایش تقاضا در بازار زیاد شد اما با کمبود کالاهای اساسی مانند روغن، برنج، تخم مرغ مواجه نبودیم.

وی با بیان اینکه این افزایش تقاضای خرید در بازار باعث ایجاد صف در فروشگاه های عرضه کالاهای اساسی شد، تصریح کرد: بر این اساس مقداری تأخیر در عرضه، تأخیر و توزیع کالاها صورت گرفت اما این امر طبیعی است، به عنوان مثال قیمت درج شده بر یک بطری روغن 13 هزار تومان بود و با اجرای طرح قیمت آن به 63 هزار تومان افزایش یافت.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان البرز ادامه داد: همچنین روغن تولید شده در کارخانه باید با قیمت جدید در بازار عرضه می شد و اصلاح قیمت بروی کالا، مسائل حسابداری و بازرگانی و به روز رسانی شرکت های پخش باید انجام می شد.

وی خاطرنشان کرد: این تأخیر باعث نگرانی شد که چرا کالا نیست؟ اما کالاها به مقدار کافی وجود داشتند و تنها اصلاح قیمت باید صورت می گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراوانی کالاهای اساسی در البرز/ برخی قیمت ها پایین تر از نرخ مصوب

فراوانی کالاهای اساسی در البرز/ برخی قیمت ها پایین تر از نرخ مصوب