مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 12:372022-05-16اقتصادي

عاقبت اعتماد بی جا؛ خالی شدن کیف پول دیجیتالی را رقم زد


رییس پلیس فتا استان کرمانشاه، از شناسایی و دستگیری فردی که با سوءاستفاده از اعتماد همکار خود اقدام به سرقت 5 میلیارد ریالی ارز دیجیتال کرده بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سرهنگ علی عباسی کسانی رییس پلیس فتا استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا و ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر به سرقت رفتن ‏ارز دیجیتال از کیف پول الکترونیکی اش،‎ ‎موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: بنا بر اظهارات شاکی ارزش دارایی وی چیزی در حدود 5 میلیارد ریال بوده و رمز و پسورد کیف پول خود را در اختیار هیچ کسی قرار نداده است.

رییس پلیس فتا استان کرمانشاه تصریح کرد: با اقدامات کارشناسی و فنی و بررسی های به عمل آمده از کیف پول شاکی و ردگیری تراکنش های انجام شده، متهم که همکار شاکی بود، مورد شناسایی قرار گرفت که پس از هماهنگی با مرجع قضایی دستگیر و ادله جرم را ضبط شد.

این مقام انتظامی افزود: متهم در بازجویی ها ضمن اعتراف به سرقت ارز دیجیتال از کیف پول الکترونیکی همکار خود، اقرار کرد از اعتماد همکارش سوءاستفاده کرده و به بهانه خرید ارز دیجیتال برای شاکی به گوشی وی دسترسی، اطلاعات کیف پول الکترونیکی را برداشته و مقادیری ارز را به سرقت برده است وی همچنین از بازگرداندن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاقبت اعتماد بی جا؛ خالی شدن کیف پول دیجیتالی را رقم زد

عاقبت اعتماد بی جا؛ خالی شدن کیف پول دیجیتالی را رقم زد