مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 12:372022-05-16سياسي

29 اردیبهشت نقطه عطفی در تاریخ شهرستان سقز است


سرپرست فرمانداری ویژه سقز عنوان کرد: 29 اردیبهشت سالروز سفر مقام معظم رهبری در سال 88 نقطه عطفی در تاریخ مردم فرهنگی این شهرستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، جعفر توان ظهر امروز در جلسه هماهنگی بزرگداشت اردیبهشت معطر، سالروز تشریف فرمایی رهبر معظم انقلاب به شهرستان سقز افزود: این روز هویت ساز و تاریخ ساز، روایت حادثه عظیم و اتفاقی شیرین برای این دیار کهن است که برای همیشه در تاریخ کشورمان و جهان اسلام ماندگار خواهد ماند.

توان افزود: 29 اردیبهشت در تقویم دیارمان، آفتابی ترین روز سقز و جلوه ای از خروشان ترین دریای حضور، شکوهمندترین استقبال و ماندگارترین روز تاریخ سقز است.

وی با بیان اینکه برای تشریح دستاوردهای این سفر تاریخی و به یادماندنی، باید بسیار تلاش نمود، ادامه داد: یکی از روش ها برای تبیین و تفسیر دستاورد این مهم، جهاد تبیین است.

رییس ستاد گرامیداشت اردیبهشت معطر شهرستان سقز ادامه داد: یکی از دستاوردهای عظیم این سفر پر خیر و برکت، بحث امنیت و احساس امنیت در جامعه بود زیرا پیش از سفر معظم له، استان کردستان به عنوان استانی امنیتی قلمداد می شد که سفر امام خامنه ای در اردیبهشت سال 1388 به شهرهای سقز، مریوان، سنندج و بیجار به این موضوع پایان داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

29 اردیبهشت نقطه عطفی در تاریخ شهرستان سقز است

29 اردیبهشت نقطه عطفی در تاریخ شهرستان سقز است