مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 12:322022-05-16ورزشي

مسئولیت اعضای هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان فارس مشخص شد


مسئولیت اعضای هیات مدیره انجمن نویسندگان ،خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان فارس مشخص شد و قاسم محمدی بعنوان اولین رییس انجمن فارس انتخاب شد.

- ، سخنگوی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان فارس ظهر دوشنبه با اشاره به برگزاری اولین جلسه هیأت مدیره این انجمن پس از برگزاری انتخابات افزود: بر اساس تبصره 5 ماده 17 اساسنامه انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی، اعضای هیأت مدیره موظف هستند، در اولین جلسه پس از برگزاری مجمع انتخاباتی مسئولیت های هیأت مدیره را با برگزاری انتخابات داخلی مشخص کنند.

مهدی راکعی افزود: بر همین اساس هیأت مدیره منتخب نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی فارس نیز در اولین جلسه رسمی خود، که با حضور 6 تن از اعضا برگزار شد، به اتفاق آرا قاسم محمدی را به عنوان رییس و عبدالامین عطایی را عنوان نایب رییس هیأت مدیره و مسئول کمیته آموزش این انجمن انتخاب و معرفی کردند.

وی ادامه داد: با رأی اعضای هیأت مدیره محمد جواد شلتوک کار به عنوان دبیر و حسین امیری نیز به عنوان خزانه دار انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان انتخاب شدند.

راکعی با اشاره به استراتژی هیأت مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان فارس مبنی بر استفاده از ظرفیت و توانایی همه اعضای این انجمن در پیشبرد اهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولیت اعضای هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان فارس مشخص شد

مسئولیت اعضای هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان فارس مشخص شد