مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 12:272022-05-16اقتصادي

کشاورزی قراردادی تسهیلات صفر درصد برای تامین نقدینگی کشاورزان است


نماینده ویژه وزیر جهاد کشاورزی در استان گلستان گفت: کشاورزی قراردادی یک تسهیلات صفر درصد است که حجم زیادی از نقدینگی مورد نیاز کشاورزان از این طریق قابل تامین است.

- به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، عباس پاپی زاده نماینده ویژه وزیر جهاد کشاورزی در استان گلستان و رییس سازمان امور عشایر ایران در بازدید از مزارع کلزا در علی آباد کتول اظهار داشت: خوشبختانه امروز وزارت جهاد کشاورزی در سیاستگذاری و برنامه ریزی ها، سیاست حمایت از تولید کننده بخش کشاورزی را به عنوان محوری ترین سیاست در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: به عنوان مثال امروز برای اولین بار وزارت جهاد کشاورزی برنامه کشت قراردادی با کشاورزان را عملیاتی کرده و در قالب این برنامه کشاورزان با قراردادهایی که با زیرمجموعه های وزارت جهاد کشاورزی می بندند، می توانند نهاده مورد نیاز خود مثل کود، سم و بذر و حتی کرایه حمل محصول را از طریق دولت و شرکت های زیرمجموعه دولتی تأمین کنند.

پاپی زاده با بیان اینکه این هزینه ها را در پایان فصل برداشت با کشاورزان بدون هیچ افزایش قیمت و یا دریافت سودی تسویه می کنند، گفت: کشاورزی قراردادی تقریباً یک تسهیلات صفر درصد است و بدون اینکه کشاورزان به بانک مراجعه کنند یا وثیقه ای را تأمین کنند و یا پرونده ای را تشکیل دهند، حجم زیادی از نقدینگی مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزی قراردادی تسهیلات صفر درصد برای تامین نقدینگی کشاورزان است

کشاورزی قراردادی تسهیلات صفر درصد برای تامین نقدینگی کشاورزان است