مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 12:272022-05-16ورزشي

هدف ما رساندن نرخ باروری به حد جایگزینی است


وزیر ورزش و جوانان از برگزاری برنامه های گسترده در سراسر کشور به مناسبت روز و هفته جمعیت خبر داد و گفت: در سطح ملی رویداد مهمی با هدف هم افزایی و تجلیل از فعالان اجتماعی حوزه جمعیت با عنوان ایران جوان و با مشارکت دیگر دستگاههای اجرایی مانند معاونت امور .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس ،سید حمید سجادی افزود: با توجه به کاهش قابل توجه فرزندآوری در دهه های اخیر و با توجه به روند کاهشی رشد جمعیت کشور در سال های اخیر و پیامدهای آن از جمله کاهش جمعیت نیروی کار و سالخوردگی جمعیت در دهه های آینده رهبر معظم انقلاب در سال 93، سیاست های کلی جمعیت را به دستگاه های مختلف ابلاغ کردند.

پس از ابلاغ سیاست های کلی جمعیت از سوی مقام معظم رهبری، به پیشنهاد سازمان ثبت احوال کشور و تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی، 30 اردیبهشت مصادف با روز ابلاغ سیاست های کلی جمعیت از سوی مقام معظم رهبری به عنوان روز ملی جمعیت در تقویم رسمی کشور به ثبت رسید تا دستگاه های اجرایی و مرتبط با مسائل جمعیتی به صورت جدی روی موضوع رشد جمعیت کار کنند.

وی با اشاره به مفاد این سیاست ها بیان کرد: این سند که دارای 14 بند است بر ضرورت هماهنگی و تقسیم کار بین ارکان نظام و دستگاه های مرتبط در زمینه جبران کاهش نرخ رشد جمعیت و رساندن نرخ باروری به بیش از سطح جانشینی، رفع موانع ازدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف ما رساندن نرخ باروری به حد جایگزینی است

هدف ما رساندن نرخ باروری به حد جایگزینی است