مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 12:272022-05-16اقتصادي

افزایش سقف ضمانت نامه های اعتباری و پیمانکاری صنایع کوچک در کشور


معاون صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک گفت: یکی از سیاست های غیرمستقیم دولت برای حمایت از رشد و توسعه بنگاه ها، طراحی و صدور ضمانت نامه توسط تأسیس صندوق های ضمانت است.

- به نقل از صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک، محبوب پناهی اظهار کرد: دولت ها، سیاست ها و حمایت های مختلفی برای رشد و استمرار فعالیت صنایع کوچک دارند، زیرا به این درک مشترک از نقش صنایع کوچک رسیدند که صنایع کوچک، صنایع بدون رانت، تخصصی و اشتغال زا بوده و از دانشی بالا برخوردار هستند.

وی اضافه کرد: در ایران و سایر کشورها یکی از سیاست های غیرمستقیم حمایت از رشد و توسعه بنگاه ها، طراحی و صدور ضمانت نامه از طریق تأسیس صندوق های ضمانت است که نقش اصلی را در تأمین وثایق برای صنایع کوچک و بنگاه های تولیدی انجام می دهند تا تولیدکننده، دغدغه اصلی خود را راه اندازی و بهره برداری از واحد صنعتی بداند.

پناهی بیان داشت: به علت رشد روزافزون معاملات و تبادلات تجاری و فعالیت های اقتصادی مختلف و همچنین نیاز اساسی به سرمایه در گردش، واحدهای تولیدی برای تأمین نیازهای اساسی خود و مدیریت ریسک و جلب اطمینان طرف های معامله استفاده از ضمانت نامه ها و بیمه های مختلف با موضوعات گوناگون روبه افزایش است، به ویژه اگر این ضمانت نامه ها دولتی باشد در کشور ایران از درجه اعتبار بالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سقف ضمانت نامه های اعتباری و پیمانکاری صنایع کوچک در کشور

افزایش سقف ضمانت نامه های اعتباری و پیمانکاری صنایع کوچک در کشور