مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 12:272022-05-16سياسي

گزینه جدید شهرداری اقبالیه به زودی معرفی می شود


رییس شورای اسلامی شهر اقبالیه گفت: پس از دریافت نامه استانداری قزوین، شورای اسلامی اقبالیه باید گزینه جدیدی را برای تصدی سمت شهرداری معرفی کند.

- حجت الاسلام محمد رضایی رییس شورای اسلامی شهر اقبالیه در گفت و گو با خبرنگار فارس از قزوین با تاکید بر اینکه انتخاب شهردار یکی از وظایف اصلی، مهم و تاثیر گذار اعضای شورای اسلامی شهر است، اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی دوره ششم شهر اقبالیه بهمن ماه سال گذشته در راستای انجام وظایف خود و پس از ارائه فراخوان، از میان گزینه های مطرح شده گزینه نهایی جهت تصدی سمت شهردار را با اکثریت آرا انتخاب و برای طی شدن مراحل قانونی به مراجع ذی صلاح معرفی کردند.

وی افزود: با گذشت بیش از سه ماه از معرفی گزینه مورد نظر، هفته گذشته از سوی دفتر امور شهری استانداری به شورای شهر اقبالیه اعلام شد که گزینه معرفی شده به دلایل قانونی شرایط احراز شهرداری را ندارد.

رضایی تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهر نیز پس از دریافت نامه استانداری، باید گزینه جدیدی را برای سکانداری شهرداری معرفی کنند.

رییس شورای اسلامی شهر اقبالیه ادامه داد: پس از دریافت نامه استانداری جلسه فوق العاده شورای شهر برگزار شد و در خصوص انتخاب گزینه جدید شهرداری بحث و بررسی شد و در روزهای پیش رو آینده شهردار جدید اقبالیه انتخاب و معرفی خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزینه جدید شهرداری اقبالیه به زودی معرفی می شود

گزینه جدید شهرداری اقبالیه به زودی معرفی می شود