مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 12:222022-05-16اقتصادي

پپیشنهاد وزیر راه برای وام 100 میلیونی ودیعه و 700 میلیون تومانی خرید مسکن


در جلسه فردا وام ودیعه مورد بحث قرار می گیرد و پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی برای ودیعه 100 میلیون تومان برای تهران است و بانک ها موظف به پرداخت وام ودیعه خواهند بود.

- در جلسه فردا وام ودیعه مورد بحث قرار می گیرد و پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی برای ودیعه 100 میلیون تومان برای تهران است و بانک ها موظف به پرداخت وام ودیعه خواهند بود.

وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی، افزایش وام خرید مسکن در تهران تا سقف 650 میلیون تومان و 700 میلیون تومان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، رستم قاسمی در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت بازار مسکن اظهار داشت: بازار مسکن هم مطابق بر سایر بازارها ملتهب است اما برای بحث تنظیم بازار به ویژه بازار اجاره، جلساتی در تنظیم بازار داشته ایم و بسته ای را برای کنترل بازار مسکن و اجاره ارائه داده ایم.

وی با بیان اینکه فردا جلسه شورای عالی مسکن برگزار خواهد شد، افزود: در جلسه فردا وام ودیعه مورد بحث قرار می گیرد و پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی برای ودیعه 100 میلیون تومان برای تهران است و بانک ها موظف به پرداخت وام ودیعه خواهند بود.

وزیر راه و شهرسازی درباره سود وام ودیعه تاکید کرد: ما با شورای پول و اعتبار نسبت به تعیین سود 18 درصدی تسهیلات ودیعه مخالف هستیم و باید سود وام ودیعه کمتر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پپیشنهاد وزیر راه برای وام 100 میلیونی ودیعه و 700 میلیون تومانی خرید مسکن

پپیشنهاد وزیر راه برای وام 100 میلیونی ودیعه و 700 میلیون تومانی خرید مسکن