مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 12:022022-05-16سياسي

تحقق منش و روش رزمندگان موجبات رشد جامعه را فراهم می کند


باتوجه به در پیش بودن چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر، همبستگی و شجاعتی که رزمندگان ما در خرمشهر از خود نشان دادند موجب رقم خوردن آن حماسه بزرگ بود و امروز هم تحقق آن منش و روش در حوزه های تقنینی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد علی نوبخت در همایش تجلیل از شوراها و تبیین طرح تحول اقتصادی در بخش رودپی جنوبی، اظهار کرد: دولت سیزدهم به دنبال تاسیس امید است که در این زمینه تحول اقتصادی با هدف شفاف سازی و توزیع عادلانه یارانه ها به منظور رفاه همگانی با شجاعت دولت مردمی ایران قوی کلید خورد.

وی گفت: در بحث تحول اقتصادی سه گروه مسببان این امر، سوء استفاده کنندگان از ارز ترجیحی و دشمنان قسم خورده ای که هرگاه نظام به دنبال تحول بود با سنگ اندازی و هوچی گری به تقابل با آن پرداخته اند به عینه  مخالفت شان دیده می شود.

فرماندار مرکز مازندران بیان کرد: امروز عرصه اقتصاد میدان جنگ است و در این زمینه وحدت و شجاعت کلیدواژه هایی هستند که همچون آزادسازی خرمشهر ما را از گردنه های دشوار عبور می دهند.

این مسؤول تصریح کرد: باتوجه به در پیش بودن چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر، همبستگی و شجاعتی که رزمندگان ما در خرمشهر از خود نشان دادند موجب رقم خوردن آن حماسه بزرگ بود و امروز هم تحقق آن منش و روش در حوزه های تقنینی، اجرا و قضا می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق منش و روش رزمندگان موجبات رشد جامعه را فراهم می کند

تحقق منش و روش رزمندگان موجبات رشد جامعه را فراهم می کند