مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 12:022022-05-16سياسي

کنگره استانی شهدای طلبه و روحانی در اصفهان برگزار می شود


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان از برگزاری دوازدهمین کنگره استانی شهدای طلبه و روحانی اصفهان در روز 29 اردیبهشت ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام رحمت اله صادقی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان پیش ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت:  4 هزار طلبه و روحانی مورد تأیید بنیاد شهید در سطح کشور به شهادت رسیده اند که از این تعداد 111 نفر در ترور، 38 نفر به عنوان مدافع حرم در عراق یا سوریه، 57 نفر در حکومت های گذشته از مشروطه تا انقلاب اسلامی و بقیه مربوط به سال های دفاع مقدس بوده اند.

وی ادامه داد: افتخار روحانیت شیعه است که همواره پیش قدم جهاد بوده و شخصیتی چون شیخ جعفر کاشف الغطا همانطور که از بازار برای نیازمندان پول جمع آوری می کرد، در هنگام حمله وهابیون به کربلا جزو پیشگامان مبارزه با وهابیون بود؛ از این دست موارد در تاریخ شیعه زیاد است که این نشان از پیگام بودن روحانیت دارد.

صادقی به نقش طلاب و روحانیون در سال های دفاع مقدس اشاره و اضافه کرد: برخی از این طلاب و روحانیون در جایگاه فرماندهی گروهان، گردان، تیپ، لشکر و قرارگاه قرار داشتند و به عنوان مثال شهید ردانی پور در جایگاه فرماندهی قرارگاه حضور داشت یا دیگر روحانیون نیز به عنوان یک رزمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره استانی شهدای طلبه و روحانی در اصفهان برگزار می شود

کنگره استانی شهدای طلبه و روحانی در اصفهان برگزار می شود