مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 11:522022-05-16سياسي

فعالیت 14 هزار جهادگر در همدان/ خدمت رسانی به 545 روستا


مسئول بسیج سازندگی استان همدان از فعالیت 14 هزار جهادگر در رزمایش جهادگران فاطمی در هفته بسیج سازندگی خبر داد و گفت: در این رزمایش به 545 روستا خدمت ارائه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علی قراباغی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی با هدف خدمت به محرومان اظهار کرد: مهمترین شکل مقابله با دشمنان نظام و جمهوری اسلامی خدمت به محرومان است که عاملی در کارآمدی دستگاه های اجرایی نیز خواهد بود.

وی با اشاره به پروژه آبرسانی به 160 روستا با اعتبار 500 میلیارد تومان در مدت 30 ماه گفت: طی چند ماه اخیر در این زمینه اقداماتی انجام شده و کار با جدیت پیش می رود.

مسئول بسیج سازندگی استان همدان با اشاره به اینکه عملیات آبرسانی به 40 روستا انجام و 72 روستا نیز شناسایی شده تا به کمک وزارت نیرو انجام شود عنوان کرد: جمعا کار آبرسانی به 260 روستا در برنامه بوده است.

وی به انعقاد قرارداد با کمیته امداد در ساخت 103 واحد مسکن محرومان افزود: گروه های جهادی بازسازی و نوسازی منازل نیازمندان را در طول سال هم بر عهده دارند.

قراباغی یکی از اهداف برگزاری این رزمایش را ساماندهی بهتر گروه جهادی برشمرد و افزود: تربیت نسل تمدنی با فعالیت گروه های جهادی و خودسازی در فرایند اردوهای جهادی و اقدامات عام المنفعه مد نظر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 14 هزار جهادگر در همدان/ خدمت رسانی به 545 روستا

فعالیت 14 هزار جهادگر در همدان/ خدمت رسانی به 545 روستا