مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 11:522022-05-16بين الملل

توفان گرد و غبار در عراق؛ پرواز فرودگاه های بغداد و نجف متوقف شد


هفت استان، امروز (دوشنبه، 16 می)، به دلیل بدی آب وهوا و توفان گرد و غبار تعطیل رسمی اعلام شده است که عبارتند از: بغداد، بابل، نجف اشرف، واسط، - هفت استان، امروز (دوشنبه، 16 می)، به دلیل بدی آب وهوا و توفان گرد و غبار تعطیل رسمی اعلام شده است که عبارتند از: بغداد، بابل، نجف اشرف، واسط، الدیوانیه، کرکوک و دیالی.

منابع رسانه ای عراق از یک توفان گرد و غبار بزرگ در مناطق مختلف عراق و توقف پروازها در فرودگاه های بین المللی بغداد و نجف به دلیل دید کم خبر دادند.

به گزاش فارس، کاربران شبکه های اجتماعی نیز با انتشار تصاویری از استان های مختلف از جمله، نجف اشرف، کرکوک، بابل، واسط و الانبار و کربلای معلی اعلام می کنند که دید در این استان ها تقریبا ناممکن بوده و ادارات این استان ها تعطیل شده است.

خبرگزاری رسمی عراق (واع)، نیز با انتشار تصاویری از استان های مختلف از تعطیل شدن کلیه ادارات و نهادها و مدارس در این استان ها به استثنای بخش بهداشت و توقف پروازها در فرودگاه های بین المللی بغداد و نجف اشرف، خبر داد.

وبگاه السومریه نیز نوشت که در هفت استان، امروز (دوشنبه، 16 می)، به دلیل بدی آب وهوا و توفان گرد و غبار تعطیل رسمی اعلام شده است که عبارتند از: بغداد، بابل، نجف اشرف، واسط، الدیوانیه، کرکوک و دیالی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توفان گرد و غبار در عراق؛ پرواز فرودگاه های بغداد و نجف متوقف شد

توفان گرد و غبار در عراق؛ پرواز فرودگاه های بغداد و نجف متوقف شد